Віруцька Анна Миколаївна,

кваліфікаційна категорія:«спеціаліст ІІ категорії»,

стаж роботи: 4р.

IMG_20190826_224116_918

Тема над якою працює: Використання прийомів мнемотехніки для розвитку зв'язного мовлення дошкільників.

Актуальність:

Основний «секрет» мнемотехніки дуже простий і добре відомий. Коли людина в своїй уяві поєднає декілька зорових образів, мозок фіксує цей взаємозв’язок. І в подальшому, при пригадуванні по одному із образів цієї асоціації мозок відтворює всі раніше поєднані образи.

Завдяки використанню даного матеріалу діти значно швидше вчать вірші, розвивають пам’ять, увагу, уяву, асоціативне мислення, фонематичний слух. Навіть діти з порушеною концентрацією уваги зосереджуються на яскравих малюнках. Мнемотаблиці на логопедичних заняттях використовувуються на етапі автоматизації, диференціації звуків, розвитку фонематичних процесів, при заїканні, оскільки заучування віршів допомагає розвивати у дітей не тільки пам'ять, але і відчуття ритму, формувати темпову організацію висловлювання, працювати над розвитком інтонаційної виразності мовлення.

д