Рудчик Анастасія Ростиславівна,
|
Тема над якою працює: "Логоритміка як засіб розвитку та корекції мовлення дітей дошкільного віку" Актуальність: Актуальність теми "Логоритміка як засіб розвитку та корекції мовлення дітей дошкільного віку" є надзвичайно високою. Ми спостерігаємо збільшення кількості дошкільнят з різними мовленнєвими порушеннями, що створює серйозні виклики для їхньої подальшої соціалізації та навчання. Ці порушення часто є комплексними, тобто зачіпають не лише вимову, а й інші вищі психічні функції, моторику та емоційну сферу дитини. Важливо, що дошкільний вік є критичним періодом для формування мовлення, і своєчасна корекція відіграє ключову роль у запобіганні ускладнень. Логоритміка пропонує інтегрований підхід, який поєднує рух, музику та слово. Це дозволяє комплексно впливати на всі аспекти мовленнєвої системи та супутні психічні процеси, розвиваючи не лише мовленнєві здібності, а й загальну моторику, координацію, пам'ять та увагу. До того ж, ігрова форма логоритмічних занять є найбільш природною та ефективною для дошкільнят, адже вона відповідає їхнім віковим особливостям та підтримує зацікавленість. Крім корекційного потенціалу, логоритміка має й значний профілактичний ефект, сприяючи гармонійному мовленнєвому розвитку навіть у дітей без явних порушень.
|