Проблемний семінар «Формуємо соціально-фінансову грамотність дошкільників»

Дитину з перших років життя оточує економічна сфера, наповнена складними поняттями та процесами, які приваблюють дитину. Уже в три роки вона починає орієнтуватися в елементарних економічних поняттях. Завдання економічної освіти визначені у варіативному складнику Державного стандарту – освітньому напрямі «Дитина в соціумі. Соціально-фінансова грамотність». Вони спрямовані на формування в дошкільників соціальної компетентності й навичок фінансової грамотності, емоційно-ціннісного ставлення до себе, інших людей і довкілля.

Для того щоб сформувати у дітей основу майбутньої соціально-фінансової компетентності, педагог повинен уміти створити відповідне розвивальне предметно-ігрове середовище, підібрати та застосувати різні навчальні засоби та мотивувати дітей відповідально ставитися до природного оточення, захищати як матеріальні, так і нематеріальні цінності, емоційно реагувати на нецільове їх використання.

У закладі дошкільної освіти був проведений семінар, на якому педагоги обговорили проблеми формування соціально-фінансової грамотності у дошкільників. Семінар сприяв підвищенню професійної компетентності педагогів в процесі активного педагогічного спілкування з питань соціально-економічної освіти дошкільників. Учасники семінару з цікавістю прослухали міні-лекцію «Шляхи забезпечення економічної спрямованості освітнього процесу», підготовлену вихователем старшої групи Верхось М.І. Беручи участь у практичних вправах «Мрія», «Гаманець бажань», «Що слово значить?», «Методичні пазли», «Склади інтелект-картку», «Мозковий штурм», «Продовж прислів’я» тощо, присутні збагатили свої знання, уміння і навички, необхідні для успішного розв’язання завдань економічно-фінансової освіти дошкільників.

Р .О .О .О

Налаштування доступності
Налаштування контрасту
Розмір шрифту
Міжбуквенний інтервал
Міжстрочний інтервал
Зображення
Шрифт
Скинути налаштування