Тиждень безпеки
Особливе значення в реалях сьогодення має вміння надавати першу медичну (долікарську) допомогу при нещасних випадках. Цим навикам навчаємо дітей з дитячих років. В групі "Дзвіночок " діти вправлялися в правильності накладання пов'язки на ушкодженні ділянки тіла, транспортуванні хворого, наданні необхідної допомоги в різних життєвих ситуаціях.
. . . .
Висівання насіння городніх культур
Спільна праця на городі сприяє формуванню трудових навичок дітей, збереженню та зміцнення їх здоров'я, впливає на формування екологічних уявлень у дошкільників. Так, у групі "Дзвіночок" діти разом з вихователем висівали насіння городніх культур: кропу,салату,щавля у відкритий ґрунт. Закріпили навики послідовності під час висівання насіння, із задоволенням залучились до елементарних трудових дій.
. . . .
Художньо - продуктивне образотворення (аплікація) "Подарунок мамі"
Заняття в нашій групі проходять дуже цікаво. Діти виготовляють подарунки своїм матусям та із задоволенням розказують про свою неньку.
. . . .
Художньо - продуктивне образотворення (малювання) "Хустинка для бабусі"
Діти групи із задоволенням фантазували на занятті з малювання. Вправлялись в малюванні хустинок для бабусі. З цікавістю розповідали про своїх бабусь.
. ..
Драматизація казки "Пригода в лісі"
"Вогонь для людей добром є,
Але ще й шкоди завдає,
Коли невірно поведешся,
То так і лиха наберешся"
У середній групі №2 "Дзвіночок" відбулася драматизація казки "Пригода в лісі", де діти побували маленькими акторами та дізнавались чи "Вогонь для людей друг, чи - ворог".
Така театралізована діяльність дає можливість не тільки відтворювати характерні риси героїв: міміку, рухи із збереженням послідовності розгортання сюжету, а й розвивати у дітей вміння дружити, допомагати у біді, виховувати чуйність.
https://www.facebook.com/share/p/5dXtEvQxWvrXQpY6/
Захід:"Хай в серці кожної дитини живе любов до України"
Щоб віддати шану своїй рідній мові,діти взяли участь у заході:"Хай в серці кожної дитини живе любов до України".Сподіваємось,що наша мова й надалі буде потужною рушійною силою,яка об'єднуватиме українців і весь світ та поведе до Перемоги України.
. .
Город на підвіконні
На занятті з природного світу діти гр.,,Дзвіночок '' влаштували міні -город на підвіконні..Із задоволенням висівали насіння пшениці, ячменю,висаджували цибулини,квасолю.Раділи результату своєї праці
. . . .
Заняття "Пташки".
Діти продовжили ознайомлюватися із зимуючими птахами,вчилися розпізнавати птахів за зовнішніми ознаками та звичками,вчилися складати описові розповіді про зимуючих птахів.Стимулювали бажання дбати про птахів. Вправлялися дуже вправно із пластиліном та зліпили гарненьких пташечків.
Заняття сприяло вихованню допитливості,дбайливого ставлення до птахів,бажання підгодовувати їх взимку.
...
Заннятя з комунікативного розвитку ,,Тварини взимку"
На занняті з комунікативного розвитку ,,Тварини взимку" діти групи ,,Дзвіночок" закріпили знання про життя та особливості зовнішнього вигляду диких тварин(білка, їжак ,заєць,ведмідь,...), вчились пізнавати тварину за певними ознаками, з цікавістю програли дидактичну гру ,,Мешканці зимового лісу".
....
"Пізнаємо світ з кругами Луллія" (технологія ТРВЗ)
Вихованці середньої групи "Дзвіночок" ЗДО №30, охоче граються з кругами Луллія, які є ефективним засобом розвитку логічного мислення, уваги, уяви, навичок усного мовлення. А головне, вони дають можливість дитині відчути себе творцем, який вміє пояснювати, складати фантастичні історії, вирішувати проблеми.
Вихователь:Сінкевич Н. О.
Відео "Пізнаємо світ з кругами Луллія" (технологія ТРВЗ)
Заняття з малювання на тему "А у лісі на ялинці є для звірят гостинці"
Новорічна ялинка-свято див, фантазії і мрій. Діти групи "Дзвіночок"та "Калинка "з задоволенням фантазували на занятті з малювання на тему "А у лісі на ялинці є для звірят гостинці". Вправлялись в малюванні прикрас на ялинці (яблучка, горішки, грибочки...) для лісових мешканців. З цікавістю програли дидактичну гру "Зачаровані звірята" і поводили хоровод біля ялинки.
. . .. . .
Освітня подорож "Веселий світ компостера"
Привернути увагу до екологічної проблеми в довкіллі, показати шляхи покращення стану навколишнього середовища - основна мета проведення освітньої подорожі в середніх групах Дзвіночок та Калинка "Веселий світ компостера". Під час подорожі ознайомили дітей з компостером, його призначенням та правилами компостування сміття. Діти вчились сортувати сміття за властивостями матеріалів (скло, пластик, папір..) та за кольорами сміттєвих баків. Перебуваючи в гарному настрої діти дізналися багато цікавого та пізнавального.
Відео "Веселий світ компостера"
. . .
. . . . .
. . . .
Заняття "Подорож до Мультляндії"
.. . . . . .. .
Тиждень "Безпеки життєдіяльності дитини"
Тиждень "Безпеки життєдіяльності дитини" пройшов у групі "Дзвіночок" весело, цікаво та пізнавально. Він був насичений різноманітними бесідами, заняттями та іграми, які прищеплюють у дітей знання та навички безпечної поведінки у різноманітних екстремальних ситуаціях.
. . . .
Осінні прогулянки
Осінь - чудова пора для прогулянок.
У повітрі кружляють пожовклі листочки , а під ногами шелестять барвисті килимки.
Восени важливо шукати радість, навіть в найнесподіваніших моментах.
Діти групи "Дзвіночок" продовжують милуватися осінню !!!
«Осінні браслети» та "Осінні картини"подарували дітям можливість поринути у світ чудес та отримати радість , адже у кожного вийшла оригінальна особиста прикраса та картина!
https://www.facebook.com/groups/674080266515164/permalink/1378604386062745/
"Гуманне та відповідальне ставлення до тварин"
До малят на заняття завітали кошенята. Малята з задоволенням з ними погралися , погодували і подружилися. В ході заняття малята отримали знання про спосіб життя котиків,повадки та правила бережливого ставлення до тварин, та бажання доглядати за ними.
Батьки малюків теж долучились до Міжнародного уроку доброти. Принесли корм,який ми передали у притулок для тварин в комунальне підприємство "Laska".
. . .
З Днем Прапора України та Днем Незалежності України
" Зі святом, рідна Україно! Ти в нас всіх одна - єдина!" - під таким гаслом проходили заходи у ІІ молодших групах "Калинка" та "Дзвіночок" з нагоди Дня Прапора України та Дня Незалежності України.
Назавжди ми всі з Україною,
З її мовою солов'їною,
Ми їй вірними завжди будемо
Бо як матінку її любимо.
https://www.facebook.com/100017236212759/videos/681675483392666/
З днем Незалежності України!
Назавжди ми всі з Україною,
З її мовою солов'їною,
Ми їй вірними завжди будемо
Бо як матінку її любимо.
. .
. .
Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності дитини
З 24 по 28 квітня у нашому садку проведено "Тиждень знань з основ безпеки та життєдіяльності дитини". Метою якого було,дати дітям знання про предмети та явища;життєві ситуації,які можуть спричинити захворювання ,травми,нездужання; формування у дітей усвідомлення цінності свого життя та здоров'я. Навчати дітей неухильно дотримуватися правил безпечної поведінки вдома,на вулиці,в природі. У другій молодшій групі " Дзвіночок " кожен день проходив цікаво і змістовно. Діти мали змогу під час занять , ігор , розваг засвоїти правила безпечної поведінки вдома , на вулиці , в садочку... Ознайомилися з отруйними та лікарськими рослинами, грибами, небезпечними предметами, з предметами, які можуть спричинити пожежу, здоровим способом життя. Переглянули лялькову виставу: "Небезпечний подарунок".
Звичайно безпека наших дітей невичерпна , вона необмежена Тижнем , а повинна звучати постійно . І ті зерна знань , умінь , навичок , які закладаються сьогодні, обов'язково знадобляться в майбутньому.
. . . . . . . . . .
конкурс "Юних читців"- "Хай в серці кожної дитини живе любов до України"
"Поезія - це не " кращі слова в кращому порядку", це - вища форма існування мови" У нашому закладі було проведено конкурс "Юних читців"- "Хай в серці кожної дитини живе любов до України" присвячений вшануванню творчості видатних українських письменників та поетів. Діти декламували вірші про мир, про Україну. Захід сприяв творчому розвитку, вдосконаленню виконавців у виразному читанні та вихованні любові до рідної мови та Батьківщини.
. .
..
Заняття з конструювання
«Місто для машинок»
На занятті діти формували навички конструкторської діяльності. Розвивали мовлення, мислення, уяву, елементарні математичниі уявленя, налагоджували позитивні взаємодії між дітьми. Виховували акуратність, самостійність, культуру мовленнєвого спілкування з однолітками.
До них завітав хлопчик Петрик, який приїхав на великій машині, та привіз діткам машинки. Діти охоче познайомились з хлопчиком, будували вежу з гаражів, та розселяли в них машинки, за допомогою зроблених кермів імітували їзду по кольорових доріжках промовляючи чистомовку. А на завершення побудували чарівне місто для машинок. Усі дітки проявили фантазію і дійсно було видно, що таке заняття дітям було не тільки навчальним, ай дуже цікавим.
. . . . . .. . . . .
Заняття для молодшої групи
з есперементально – дослідницької діяльності
«Подорож курчати»
На занятті діти:
- Розвивали пізнавальну активність дітей в процесі знайомства з властивостями різних матеріалів за допомогою експериментування;
- закріплювали уявлення про основні фізичні властивості води, паперу, піску;
- розвивали уміння мислити, аналізувати, робити висновки;
- продовжували розвивати мову, активізували слова: прозора, безбарвна, сипучий;
- розвивали мислення, допитливість.
До них завітало курчатко, яке розповіло свою історію подорожі за паркан. Дітки не тільки слухали історію, а й могли самі поринути у цю подорож. Вони ознайомились з такими квітами, як латаття та спостерігали за тим як квітки з паперу розкривались від води, пограли в дидактичну гру "Дощик - добре, чи погано?", дізнались про властивість піску та за допомогою штампів із картоплі залишили сліди на сухому та вологому піску. На завершення діти дали відповіді на запитання курчати, де було видно, що діти не тільки подорожували, а й отримали нові знання.
.. . . . . . . . .
«Подорож чарівної квітки»
(дитина в сенсорно-пізнавальному просторі)
До дітей на заняття завітала чарівна квітка, чарівною вона була, тому що загубила свої пелюстки. Діти допомогли квітці віднайти усі 5 пелюсток відправившись у подорож. На потяг вони сіли за допомогою білетиків у вигляді геометричних фігур, прибувши на галявину діти знайшли першу пелюстку, оглянувшись вони помітили ялинки, які потрібно було посадити від найбільшої до найменшої, під ялинками знайшли другу пелюстку, поки вони розставляли дерева, до них завітали звірі, яких потрібно було розставити біля дерев (під, між, біля, на...). Відпочивши на галявині діти вирушили далі і помітили маму зайчиху та її дитинча, накормивши звірят морквинками вони отримали ще одну пелюстку. Також діти зустріли ведмедика, який захотів пограти з дітками у гу "Знайди, що змінилось". На завершення щоб чарівна квітка не сумувала діти зробили аплікацію квіток. На занятті діти розвивали пам’ять, увагу, логічне мислення, зосередженість, дрібну моторику, тактильні відчуття, формували повітряну струю. Виховували бажання допомагати іншим, виявляли інтерес до логіко – математичної діяльності, прагнули знаходити свої шляхи розв’язання завдань, навички діяти за командою вихователя.
. . . . . . . . .
. .
Заняття доброти про гуманне та відповідальне ставлення до тварин
У ці складні часи нашим дітям як ніколи потрібні душевний спокій, позитивні емоції, безтурботність та доброта. Традиційним джерелом таких почуттів є Заняття доброти присвячене чотирилапим улюбленцям. Тож наша група теж приєдналась до проведення такого заняття. До дітей завітало собачення. Малята познайомились з ним, покупали, погралися , погодували,зробили будиночок де тваринка може жити та відпочивати. .В ході заняття діти отримали знання про спосіб життя собачки,повадки та правила бережливого ставлення до тварин, та бажання доглядати за ними. Усі отримали масу задоволення і позитивних емоцій із знайомством з собаченням.
. . .. . . .
Город на підвіконні
Вихователі та діти створили міні-городи, які дарують радість усім - від маленьких до великих. Город на підвіконні в закладі дошкільної освіти сприяє розвитку допитливості і спостережливості в дітей, він допомагає краще пізнати життя рослин. Дана форма роботи дає можливість розширити уявлення дітей про рослини, як живі організми, про умови, необхідні для їх росту і розвитку, розвивати естетичні почуття, уміння радіти красі вирощуваних рослин та результатом своєї праці. Дітям дуже подобається працювати із землею та створювати умови для вирощування рослин. Перед посадкою дошкільнятя розглядали насіння, закріплювали знання про користь овочів та фруктів, займалися дослідницькою діяльністю. В результаті практичної та дослідницької діяльності діти не тільки розширили знання про умови росту рослин, а ще й матимуть смачні вітаміни до столу.
. ...
Новорічне свято
У Новий рік всі діти чекають чудес.🎄🎄✨✨
Тільки в дитинстві казка може стати реальністю .
У молодших групах "Дзвіночок " і " Калинка" цей день
пройшов з особливою радістю.
Веселим настроєм ,запальними танцями ,
іграми ,піснями діти зустрічали Новий Рік 🎄🎄🎆🎆
Гімнастика пробудження
Важливою формою фізичного виховання дошкільнят є гімнастика пробудження після денного сну. Прокидаючись та виконуючи елементарні фізичні вправи, діти налагоджуютьсвій організм до подальшої рухової активності.
У нашій групі була проведена гімнастика пробудження у вигляді міні - гри "Ведмежата". Діти залюбки виконували найрізноманітніші вправи, рухи. Чудовим доповненням стала пальчикова гімнастика "Павучок", а також масаж долоньок "М'ячик фантазер". Створенню бадьорого, радісного настрою дітей додала ходьба босоніж по "Доріжі здоров'я".
. . . . . .
Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності дитини
Кожна дитина почуває себе у безпеці тоді ,коли знає, як правильно діяти у тій чи іншій ситуації . Тому навчаючи дітей правилам безпечної поведінки , ми закладаємо надійний фундамент майбутнього безпечного життя.
З 17.10-21.10.22року у нашому садку пройшов тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності дитини. У другій молодшій групі " Дзвіночок " кожен день проходив цікаво і змістовно. Діти мали змогу під час занять , ігор , розваг засвоїти правила безпечної поведінки вдома , на вулиці , в садочку... Наприклад на занятті "В гостях у Світлофора Моргайка" в гості до дітей завітав герой - Світлофор. Діти разом із Світлофором у розважально-ігровій формі познайомились з кольорами світлофора, дорожніми знаками та правилами дорожнього руху. Вихователями був використаний принцип наступності і послідовності , на занятті з зображувальної діяльності , діти закріпили знання про кольори світлофора створивши аплікацію "Світлофор" , грали дидактичні гру "Знайди такий знак" використовуючи круги Луллія (технологія ТРВЗ), де діти мали змогу розпізнавати , порівнювати , а також проявити свою уяву і фантазію.
Звичайно безпека наших дітей невичерпна , вона необмежена Тижнем , а повинна звучати постійно . І ті зерна знань , умінь , навичок , які закладаються сьогодні, обов'язково знадобляться в майбутньому.
. . . . . .
ІІІ Міжнародний урок доброти "Гуманне та відповідальне ставлення до тварин"
В рамках проведення ІІІ Міжнародного уроку доброти "Гуманне та відповідальне ставлення до тварин" у другій молодшій групі "Дзвіночок" було проведене заняття :"Про кошенят дбаємо -гарний настрій маємо".
До малят на заняття завітало кошеня Мікі. Малята з задоволенням з ним погралися , погодували і подружилися.В ході заняття малята отримали знання про спосіб життя кошеняти,повадки та правила бережливого ставлення до тварин, та бажання доглядати за ними.
Батьки малюків теж долучились до Міжнародного уроку доброти. Принесли корм,який ми передали у притулок для тварин Комунальне підприємство " Ласка"
.